Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

marek,voksay,blogidnes

25. 10. 2012 18:02
asi se ten můj názor někomu nelíbí- takže znovu pro práskače

než havlistický vlastizrádce a přítel balkánské řeznice Schwarzenberg,

kariérní komunista Fischer, tatínkův mazlik Dienstbier, notorický

alkoholik a Šloufova figurka Zeman nebo další mainstreamovými médii

propagovaní nastrčení panáci, kteří jsou připraveni jeden jak druhý poklonkovat Bruseli, místo aby bránili zájmy ČR a jejích občanů. Okamura není můj kandidát, ale pořád lepší, než ti jmenovaní.

5 0
možnosti
MV

marek,voksay,blogidnes

25. 10. 2012 18:03
Re: asi se ten můj názor někomu nelíbí- takže znovu pro práskače

je mi jasné, kdo můj příspěvek napráskal........ však listopad je za dveřmi;-D

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe LLC

25. 10. 2012 17:24
Doufejme, že Tomio vyhraje

R^

3 0
možnosti
R

roman37j

25. 10. 2012 17:44
Re: Doufejme, že Tomio vyhraje

To vypadá na polibek smrtiRv

1 0
možnosti
VK

kral

25. 10. 2012 17:02
Ten nazev bych otocil

Existuje mezi kandidaty nekdo moralne horsi?

1 0
možnosti
H

Halfunx

26. 10. 2012 9:28
Re: Ten nazev bych otocil

Že by všichni?

0 0
možnosti
1

1absolutus

25. 10. 2012 16:33
Souhlas a karma.

R^

8 0
možnosti
U

ujko.straka

25. 10. 2012 16:33
Jsem pro Franze! Sranda musí být i kdyby fotra věšeli.

0 0
možnosti
OK

iacobau

25. 10. 2012 16:40
Re: Jsem pro Franze! Sranda musí být i kdyby fotra věšeli.

Jako sranda dobrý. Ale pak v té zemi žijte!

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

25. 10. 2012 16:30
Okamura je zcela nezkušený

a to pro mě znamená předevěím neprověřený. Vůbec netušíme, jaký bude prezident, protože nebyl ještě v žádné státní funkci.

-

Já budu volit paní Roithovou. Její morální kredit je přinejmenším stejně dobrý jako Okamurův, ale navíc ve svém životě dokázala, že umí se ctí zastávat náročné a zodpovědné role. Pro mě je nejlepším z kandidátů, ačkoli politicky se úplně nepotkáváme. Ale prezident by stejně měl být nadstranický.

3 0
možnosti
VV

SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy

25. 10. 2012 16:31
Re: Okamura je zcela nezkušený

taky uvažuji...byť nemá moc velkou šanci

0 0
možnosti
RH

Kruton

25. 10. 2012 16:29
myslím, že v jeho věku

má ještě čas něco ukázat, než bude mít takové sebevědomí, že si troufne na to stát se hlavou našeho státu. Zatím to vypadá jen na zbytnělé ego.. :-(

2 0
možnosti
VV

SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy

25. 10. 2012 16:31
Re: myslím, že v jeho věku

tak rozhodně je to výtrysk lidské skromnosti a pokory;-D

1 0
možnosti
PS

Petr-007

25. 10. 2012 16:29
To ze je Okamura napul evropan a napul asiat

mi nevadi. Naopak. Podle mne cizi management byva casto lepsi nez domaci. Viz. doba feudalismu v Evrope. Co mi vadi je jeho populismus a to hodne. Na druhou stranu je lepsi kandidat? Pripadne nebylo by lepe urad prezidenda zcela zrusit?

1 0
možnosti
JP

Papez

25. 10. 2012 16:26
Pan Okamura je lhář, takže to s tou motálkou nebude nic moc

Z vlastní zkušenosti vím, že pan Okamura je lhář a jde mu jen a jen o svůj vlastní prospěch. Vše na co tak pozitivně reagujete je předem velmi chytře vypočítaná hra. Všechna prohlášení mají jediný cíl, zasáhnout masu lidí a trefit se do jejich trablí a problémů. Nepřináší žádná reálná řešení, pokud za ně nepokládáte např. to, že by vystěhoval Rómy do Indie apod. Navrhuje majetková přiznání, ale své vlastní majetkové přiznání nikdy neučinil a měl by dost co vysvětlovat.

To že není napojený na politiky je mýtus - s politiky vždycky tančil a rád. Pomáhali podpořit jeho image a on pomáhal jim.

http://janpapez.blog.idnes.cz/c/239013/Tomio-Rocky-Okamura-chranenec-kmotru-nebo-uzitecny-pitomec.html

2 0
možnosti
ZK

SID09

25. 10. 2012 21:21
Re: Pan Okamura je lhář, takže to s tou motálkou nebude nic moc

Buď záměrně lžete, nebo jste hloupý. Nevíte náhodou komu by dával majetkové přiznání? Musí přiznat nemovitosti a příjem. Žádné majetkové přiznání pro normální smrtelníky neexistuje. V senátu ale už bude muset toto skládat.

Každý podnikatel tančí s politiky. Otázkou je pouze kolik kdo dostal z mých daní, systémem státního přerozdělení - např. zelená energie, bionafta, vojenské zakázky, dotace .......... Tam Okamura rozhodně nefiguruje na místech, kde jsou příjemci dotací přes ODS a ČSSD ;-D!!;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy

25. 10. 2012 16:08

....ale už něco mám.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1571x

Seznam rubrik