Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý článek R^. Ale výsledek voleb si netroufám odhadnout.

2 0
možnosti
Foto

R^ Když se dva perou.... (kdo bude ten třetí, který se zpravidla nakonec směje?)

0 0
možnosti
MK

M55i39l42a59n 52K75e33s31l

6. 1. 2013 15:05

Byly doby,kdy si movití pozůstalí na rozloučení s nebožtíkem objednávali profesionální plačky,které lkaly nad jeho odchodem.V debatě se Zemanem měli pomoci Fischerovi profesionální(placení) aplaudéři.Tito se sice snažili,ale plátci moc nepomohli.Plačky by se hodily lépe.Trapné bylo rovněž vystoupení účtaře doktora kardiologa.Pane doktore držte se kopyta-pardon skalpelu,to vám jde výborně.Kromě nedostatků pana Fischera,které jsme viděli,mi vadí ještě dvě věci.Je žid.Je mi celkem fuk,kdo v co věří.Nemyslím,že jsem rasista.Je však známo,že žid všude bratry má.Říká se,že nejlepší špionážní síť na světě měli Izraelci a Sověti(komunisté).Obojí byli všude a obojí byli  ochotni pracovat proti zemi kde žijí,pro zemi kde nežijí.Nemyslím,že pan Fischer je izraelský špion,ale střed zájmů je možný.Dále mne překvapil zástup jeho milionářských sponzorů.Říká se,že ani kuře nehrabe zadarmo-myslíte si ,že milionáři jo?Pochybuji.Očekávají,že se jim investice vrátí.To by ale příjemce darů stálo tolik času a energie,že my chudáci mu budeme na obtíž.

0 0
možnosti
JV

Pan Fischer dělá všem Židům ostudu.

To, že je Žid, bych nebrala jako nedostatek pro výkon funkce prezidenta ČR, naopak. Ale pan Fischer je Židem jen když se mu to hodí a může tím něco pro sebe získat; ze stejného důvodu byl svého času člem KSČ. Proto nemá být naším prezidentem!

3 0
možnosti
Foto

souhlad....Fišer šokoval svou totální neschopností...vyhořel...klaka byla trapná

4 2
možnosti
ZK

Z10d65e51n10a 11K64o43č26í

6. 1. 2013 14:16

Podle mého soukromého průzkumu postupují do druhého kola Zeman a Kníže.

5 0
možnosti
JB

J82i16ř69í 10B36o20b25e60k

6. 1. 2013 17:14

A to je jedině dobře :-)

0 0
možnosti
LV

Nejsem rovněž volič Zemana, ale souhlasím.

2 0
možnosti
JH

Jsem zdesena stavem demokracie v Ceske Republice. V Evrope by debata dvou kandidatu, kdyz se o post uchazi 9, v zadnem pripade neprosla. At soukroma ci statni televize, vsechny spadaji pod prisny rezim nenadrzovani, a plati obrovske pokuty, kdyz to porusi. Tohle uz hranici s ovlivnovanim vysledku voleb mass medii!!!

6 0
možnosti
Foto

A český volič se ovlivňovat nechá a nechá...a potom nadává...Trvalý stav!

Ani jeden není pro poučené voliče volitelný...

2 1
možnosti
JS

viděl jsem. Zeman pro mne výrazně pozitivně a nečekaně překvapil, nepovažoval jsem ho absolutně za možného kandidáta pro normální lidi.

Fišer a jehou team naopak, sice bych ho nevolil, ale měl jsem o něm docela vyšší představu.

Poznámka k jazykům- Zvlášť sklamal Fišer, po 4 letém pobytu v anglii jakž takš přízuk, špatná výbavnost slov, velmi jednoduché věty.... jako by neměl celkem žádnou praxi s rodilými mluvčími. Tak nevím. Ruština už vůbec ne. Zaman sice hodně výrazný přízvuk, ale p´řirozené reakce, docel nesimplexní, citace  českého autora v angličtině i když možná ne plně zdařilá je disci´plína pro pokročilé, podobně ruština.

Jistě, oba mají daleko k rodilým mluvčím , ale pocit, že rozumí na je schopný komunikovat v cizím  jazyku jistě o řády vyšší překvapivě u Zemana.

6 3
možnosti
Foto

Přesně. Já už nemusím nic dodávat. Ale Fischer nebyl jen 4 roky v Anglii, on měl ještě jiné džoby v zahraničí. Hned po revoluci, ale zapomněl jsem kde. Na 99% se tam hovořilo anglicky, takže by měl mít ještě delší praxi. Ale v té Anglii teď nemohl být 4 roky, vždyť do 06/2010 přece "premiéroval".

Já mám silné podezření, jestli oni ho náhodou z té banky decentně nevyrazili. Na tak krátkou dobu ředitele odborů nejmenují.

4 3
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1571x

Seznam rubrik